• 1404/07/22
  • - تعداد بازدید: 182
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
بیمارستان سوانح سوختگی و ترمیمی امیرالمومنین(ع)

آموزش سامانه Hospitec؛ ارتقاء نظارت و کیفیت خدمات در بیمارستان امیرالمومنین (ع)

به همت واحد بهبود کیفیت، دوره آموزشی سامانه جامع اعتباربخشی Hospitec در سالن کنفرانس بیمارستان امیرالمومنین (ع) برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی مرکز آموزشی درمانی و پژوهشی سوانح سوختگی و ترمیمی امیرالمومنین (ع)، در این جلسه، کارشناس بهبود کیفیت به تشریح بخش‌های مختلف سامانه پرداخت که با هدف تسهیل در ثبت و مدیریت داده‌های مرتبط با شاخص‌ها، چک‌لیست‌ها و کمیته‌های بیمارستان طراحی شده است.

سامانه Hospitec با فراهم‌سازی قابلیت‌هایی همچون گزارش‌گیری دقیق از میزان پیشرفت مصوبات، اقدامات اصلاحی و گزارش های مقایسه ای، نقش مؤثری در رصد مستمر فرآیندهای بهبود کیفیت خواهد داشت. همچنین امکان گزارش‌گیری از عملکرد کارکنان به تفکیک واحد و مسئولیت، از دیگر ویژگی‌های این سامانه معرفی شد.

دکتر «رازی قنواتی» رئیس، «نظام قایدی پور» مدیر و «زهرا صالحی» مدیر پرستاری بیمارستان، اجرای سامانه Hospitec، را بخشی از برنامه تحول دیجیتال بیمارستان معرفی کردند که زمینه‌ساز شفافیت، ساماندهی بهتر اطلاعات و بهبود فرآیندهای کاری کارکنان خواهد بود.

در بخش پایانی جلسه، کارپرداز بیمارستان ضمن معرفی سامانه درخواست کالا از انبار در بستر سامانه «درگاه»، نحوه ثبت و پیگیری درخواست‌ها را نیز برای حاضرین تشریح کرد.

این برنامه با هدف ارتقاء بهره‌وری و تسهیل در نظارت بر فرآیندهای اجرایی، گامی مؤثر در مسیر تحول دیجیتال و استفاده از فناوری های نوین مدیریت بیمارستان امیرالمومنین (ع) محسوب می‌شود.

  • گروه خبری : اخبار,اخبار واحدها
  • کد خبری : 134871

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید