• 1404/07/29
  • - تعداد بازدید: 23
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
بیمارستان سوانح سوختگی و ترمیمی امیرالمومنین(ع)

حرکت تازه بیمارستان امیرالمومنین(ع) در بهبود کیفیت خدمات تغذیه با محوریت رسیدگی به مشکلات نیروهای آشپزخانه

در ادامه سلسله نشست‌های بهبود کیفیت خدمات پشتیبانی، جلسه‌ای با محوریت رسیدگی به مشکلات و دغدغه‌های نیروهای طبخ و توزیع آشپزخانه بیمارستان امیرالمومنین (ع) امروز در دفتر مدیریت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی مرکز آموزشی، درمانی و پژوهشی سوانح سوختگی و ترمیمی امیرالمؤمنین(ع)، در این نشست که با حضور نماینده پیمانکار خدمات غذایی برگزار شد، مجموعه مشکلات و نکات مطرح شده از سوی نیروهای طبخ و توزیع که پیش‌تر توسط پرسنل آشپزخانه منعکس شده بود، به‌صورت کامل مورد بررسی قرار گرفت.


همچنین چالش‌های اجرایی، کمبودهای پرسنلی و موضوعات مرتبط با نظم و کیفیت توزیع غذا مطرح شد تا راهکارهای لازم برای رفع آن‌ها تدوین گردد.

نماینده شرکت طرف قرارداد ضمن ارائه توضیحاتی درخصوص روند انجام خدمات، متعهد شد با همکاری نزدیک با مدیریت بیمارستان نسبت به ارائه راه‌حل‌های عملی و سریع برای رفع موارد ذکرشده اقدام نماید.

«نظام قایدی پور» مدیر بیمارستان اظهار داشت: توجه جدی به رفاه و رضایت نیروها، بخش مهمی از سیاست‌های مدیریتی مرکز است. با همکاری پیمانکار و پیگیری مستمر واحد نظارت، تلاش می‌شود ضمن ارتقاء نظم کاری، شرایط مطلوب‌تری برای ارائه خدمات غذایی باکیفیت و مطلوب به بیماران و کارکنان فراهم شود.

  • گروه خبری : اخبار,اخبار واحدها
  • کد خبری : 135664

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید