سایت دانشگاه

20 اردیبهشت 1403

  • 1402/12/12
  • - تعداد بازدید: 51
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در بیمارستان امیرالمومنین(ع)

حماسه حضور کادر درمان و مدافعان سلامت بیمارستان امیرالمومنین(ع) در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری

کارکنان بیمارستان امیرالمومنین(ع)  همزمان با سراسر کشور، با حضور پرشور در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری بصیرت و آگاهی خود را به نمایش گذاشتند.

به گزارش روابط عمومی مرکز آموزشی درمانی سوانح سوختگی وترمیمی امیرالمومنین (ع) ، مسوولان و کارمندان بیمارستان همزمان با سراسر کشور دیروز جمعه ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ با حضور در پای صندوق های اخذ رای، در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری شرکت کردند و آرای خود را به صندوق‌های رأی انداختند.

  

«علیرضا قربانعلی پور» مدیر بیمارستان با اشاره به حضور فعال کارکنان حوزه سلامت در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری گفت : امروز توفیق حاصل شد تا در مرکز درمانی امیرالمومنین(ع)  در جمع پر شور مسئولان، اساتید، پزشکان و کارکنان این مرکز برای شرکت در انتخابات حضور پیدا کنیم که مایه بسی خرسندی است.


وی با اشاره به برپایی حوزه انتخاباتی مستقر در محوطه بیمارستان گفت: درواقع وزارت کشور امکاناتی را فراهم کرده است تا پزشکان، پرستاران و کادر درمان و همچنین افرادی که در بیمارستان کشیک هستذد و امکان آن را ندارند که به بیرون از بیمارستان مراجعه کنند بتوانند به صندوق انتخاباتی در محوطه بیمارستان امیرالمومنین (ع) مراجعه کنند .

 


 پایان خبر

  • گروه خبری : اخبار
  • کد خبری : 95972
کلیدواژه