میز ارتباطات مردمی حوزه سلامت
مدیر بیمارستان امیرالمومنین(ع) در میز ارتباطات مردمی حوزه سلامت برپایی میز خدمت
.
مدیر بیمارستان امیرالمومنین(ع) ، برپایی میز ارتباطات مردمی را گامی در راستای ارتباط مستقیم حاکمیت با مردم، با هدف احصاء و رفع چالش های حوزه سلامت عنوان کرد.
به گزارش روابط عمومی مرکز آموزشی درمانی سوانح سوختگی و ترمیمی امیرالمومنین(ع) ، « علیرضاقربانعلی پور » در حاشیه برگزاری برپایی میز ارتباطات مردمی گفت : برپایی میز خدمت، ارتباط نزدیک و مستقیم حاکمیت با مردم است که به کمک این امر و بر اساس بازخوردها، در سیاستگذاری ها توجه بیشتری به موضوعات مطرح شده می شود.
وی در ادامه افزود: برپایی میزخدمت، یک پیام کرامت انسانی حاکمیت، به سمت مردم است که ما مسوولان، خادمان مردم هستیم و با توجه به وجود مسایل در حوزه های مختلف، با حداکثر توان و انرژی برای رفع مشکلات آنان حرکت خواهیم کرد.
مدیر پرستاری بیمارستان «نادیاخانچی»، پرستاران، مراقبان سلامت و عموم مردم را از مراجعان به میز خدمت در حوزه پرستاری عنوان کرد و افزود: بیشتر موارد مطرح شده از سوی پرستاران و مراقبان سلامت، در زمینه استخدام، تبدیل وضعیت، معیشت، تعرفه گذاری برای خدمات پرستاری بوده که تا حدودی مسایل مطرح شده، تبیین شد.
او موضوعات مطرح شده از سوی عموم مردم در میز خدمت را، حوزه های درمان و هزینه های درمان عنوان کرد و ادامه داد: تلاش داریم طبق سیاست ها و قوانین موجود، بر اساس سطح بندی خدمات نیز در کنار ارتقای کیفیت خدمات سلامت، توسعه پیدا کند.
پایان خبر
نظر دهید