سایت دانشگاه

20 اردیبهشت 1403

  • 1403/01/05
  • - تعداد بازدید: 16
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
پیام تبریک به مناسبت فرارسیدن عید نوروز

پیام تبریک رییس و مدیر بیمارستان امیرالمومنین(ع) به مناسبت عید نوروز و فصل بهار

به گزارش روابط عمومی مرکز آموزشی درمانی سوانح سوختگی و ترمیمی امیرالمومنین(ع)  دکتر «سید محمد مهدی اصلانی » رییس بیمارستان  و «علیرضا قربانعلی پور » مدیر بیمارستان  به مناسبت حلول سال نو و عید نوروز با ارسال پیامی ضمن تبریک به همکاران از زحمات آنان در طول سال ۱۴۰۲ قدردانی کردند.متن این پیام به شرح ذیل است:


عید نوروز نماد طراوت، نوآوری و نواندیشی، جوانی، نشاط و خلاقیت است. نوروز عیدی ایرانی با دورنمایه های اسلامی است. عیدی که با فرهنگ توحیدی ایرانی شکل گرفته و اسلام عزیز بر آن مهر تایید زده و آنرا به عنوان دستاورد انسان خداجو و حقیقت طلب و آیینی که با حرکت خدایی و الهی انسان تطابق دارد پذیرفته است.


نوروز فرصتی دوباره برای مشاهده ی قدرت الهی در زنده کردن طبیعت و نو شدن زندگی و زمانی مناسب برای بازاندیشی و دوراندیشی در عالم خلقت و تامل در مورد آینده و هدف خلقت انسان است. سال۱۴۰۲ با فراز و نشیب‌های خود سپری شد و بیمارستان امیرالمومنین (ع) با تمام دستاوردهای خود در این سال به استقبال بهاری نو می‌رود.


بیمارستان امیرالمومنین (ع) در سال ۱۴۰۲ به حول و قوه الهی و با تلاش شما عزیزان توانست در راستای  اجرای برنامه ی تحول نظام سلامت گام مهمی بر دارد و  رضایتمندی مردم و مسولان را در تمامی سطوح جلب کند .


اکنون که به روزهای پایانی سال نزدیک می شویم بر خود واجب می دانیم از زحمات همه همکاران برای تحمل فشار ناشی از کار بی وقفه و تلاش های شبانه روزی شان تقدیر و تشکر نموده و عید سعید نوروز را به شما خانواده بیمارستان امیرالمومنین (ع) تبریک می گوییم و سلامتی، نشاط و عاقبت بخیری شما و خانواده‌های محترمتان را از خداوند متعال مسئلت می‌نماییم.


امیدواریم سال آینده سالی پربرکت و سرشار از موفقیت برای شما دوستان گرامی باشد.

 

پایان خبر

  • گروه خبری : اخبار
  • کد خبری : 98496
کلیدواژه