شرح وظایف :
- بررسی نیازهای تجهیزات مراکز
- پیگیری و تشکیل ماهیانه کمیته تجهیزات پزشکی با حضور اعضاء
- نظارت بر خرید تجهیزات پزشکی مرکز اعم از مصرفی و غیرمصرفی مطابق با آیین نامه مالی معاملاتی دانشگاه
- کنترل و مطابقت تجهیزات پزشکی خریداری شده از شرکت ها با اصل فاکتور در زمان تحویل
- حضور در زمان نصب و آموزش تجهیزات پزشکی خریداری شده
- بازدید منظم از تجهیزات پزشکی کلیه بخش های بیمارستان
- انجام تعمیرات اولیه تجهیزات پزشکی پایه در مراکز
- نظارت و پیگیری بر انجام کالیبراسیون و کنترل کیفی تجهیزات پزشکی مرکز
- به روزرسانی شناسنامه تجهیزات پزشکی مطابق با انتظارات و درخواست - کارشناس ستادی اداره تجهیزات پزشکی (درج اطلاعات خرید تعمیرات – کالیبراسیون – قرارداد نگهداشت و ...)
- الزام به شرکت در کارگاه های آموزشی تجهیزات پزشکی برگزار شده توسط اداره تجهیزات پزشکی دانشگاه
- نظارت بر نحوه صحیح قراردادهای منعقد شده تجهیزات پزشکی اعم از خرید، نگهداشت، کالیبراسیون و ...
- بازدید از تجهیزات پزشکی اسقاطی مرکز و تأیید اولیه قبل از ارسال به دانشگاه
- همکاری با سوپروایزر آموزشی بیمارستان جهت استخراج نیازهای آموزش تجهیزات پزشکی و برنامه ریزی جهت آموزش پرسنل
- بازدید روزانه از سایت imed.ir و اخذ آخرین اخبار و اطلاعیه ها و در صورت نیاز اطلاع رسانی به مدیریت و پزشکان
- بازدید از فروشگاه های عرضه تجهیزات و ارسال فرم بازدیدها به اداره تجهیزات پزشکی دانشگاه (مختص شهرستان)
- نظارت بر حسن اجرای طرح ثبت تجهیزات پزشکی
- لزوم اطلاع از آخرین دستورالعمل های آیین نامه مالی- معاملاتی ابلاغ شده دانشگاه