سایت دانشگاه

20 اردیبهشت 1403

سوالات متداول نقل و انتقالات
۱-جهت درخواست نقل و انتقال چه اقدامی بایستی انجام داد ؟
در صورتی که فرد متقاضی جابجایی می باشد لازم است که از طریق ثبت نام در سامانه نقل و انتقالات کشوری به آدرس transfer.behdasht.gov.ir درخواست خود را ثبت نماید.
۲- آدرس سامانه نقل و انتقالات و نام کاربری و رمز عبور آن چیست ؟
آدرس سامانه نقل و انتقالات transfer.behdasht.gov.ir می باشد . نام کاربری و رمز عبور در ابتدای ورود کد ملی فرد می باشد که پس از ورود بایستی نسبت به تغییر رمز عبور اقدام نماید .
۳- سامانه نقل و انتقالات مربوط به جابجایی کدام نوع استخدام می باشد ؟
کلیه نیروهای رسمی ، پیمانی ، قرارداد کار معین ، قرارداد کار مشخص و مشاغل کارگری جهت جابجایی بایستی در این سامانه ثبت نام نمایند .
۴- جابجایی نیروهای شرکتی به چه صورت می باشد ؟
جابجایی نیروهای شرکتی از طریق مدیریت امور پشتیبانی و رفاهی دانشگاه و طبق ضوابط مربوطه صورت می پذیرد .
۵- مراحل درخواست در سامانه به چه صورت می باشد ؟
درون سازمانی : به ترتیب مبدا ، مقصد ، معاونت تخصصی ، گروه مهندسی سازمان و سپس طرح موضوع در کمیته نقل و انتقالات و اعلام نتیجه
برون سازمانی ( به سایر دانشگاهها) : مبدا ، معاونت ، هیئت رسیدگی به تخلفات اداری کارمندان و سپس طرح موضوع در کمیته نقل و انتقالات و اعلام نتیجه
برون سازمانی ( از سایر دانشگاهها) : معاونت تخصصی ، مقصد ، گروه مهندسی سازمان ، مدیریت بودجه ، مدیریت حراست و سپس طرح موضوع در کمیته نقل و انتقالات و اعلام نتیجه
۶- چگونه از روند درخواست خود در سامانه نقل و انتقالات مطلع گردم ؟
از طریق سامانه نقل و انتقال کشوری امکان مشاهده گردش صورتجلسه الکترونیکی فرد وجود دارد. با استفاده از آیتم مشاهده نتیجه--> انتخاب نوع ثبت نام --> مشاهده روند پیگیری.
۷-تاریخ های برگزاری کمیته های نقل و انتقالات دانشگاه در چه زمانی می باشد؟
کلیه درخواست های جابجایی پس از تکمیل در سامانه نقل و انتقالات و طی مراحل مربوطه ، جهت بررسی نهایی در کمیته نقل و انتقالات دانشگاه مطرح می گردد . کمیته های برون سازمانی (از دانشگاه علوم پزشکی فارس به سایر دانشگاه ها و بلعکس ) به صورت فصلی و کمیته های درون سازمانی (جابجایی درون دانشگاه علوم پزشکی فارس ) به صورت ماهانه انجام می شود. ضمنآ صورتجلسه ای قابل طرح در کمیته می باشد که در سامانه ترانسفر تکمیل شده است.
۸-علت بازگشت درخواست فرد از واحد نقل و انتقالات دانشگاه به واحدهای مبدأ، مقصد یا معاونت چیست؟
۱- درصورتی که شروط مبدأ توسط مقصد و معاونت تأمین نشده باشد صورتجلسه عودت داده می شود.
۲- درصورتی که واحد مقصد ردیف بلاتصدی یا شناسه تأیید شده توسط واحد برنامه ریزی نیروی انسانی دانشگاه جهت ماموریت یا انتقال اعلام ننموده باشد صورتجلسه عودت داده می شود.
۳- در صورتی که نظر واحدهای مبدأ و مقصد و معاونت ها متفاوت باشد صورتجلسه عودت داده می شود.
۹- منظور از ردیف بلاتصدی چیست ؟
ردیف خالی متناسب با شرایط احراز فرد متقاضی با در نظر گرفتن کلیه نیروهای هر واحد
۱۰- منظور از شناسه تایید شده چیست ؟
با توجه به اینکه ورود فرد به هر واحد بایستی بر اساس نیاز باشد ، شناسه تایید شده به معنای تایید نیاز واحد مقصد می باشد . واحد مقصد بایستی نیاز به نیرو را از قبل در سامانه برنامه ریزی نیروی انسانی ثبت نماید تا در صورت تایید نیاز بتواند نیرو بگیرد .
۱۱- جابجایی در چه حالت هایی امکان پذیر نمی باشد و نمی توان در سامانه ثبت نام کرد ؟
انتقال و ماموریت کارمندان در حین ماموریت آموزشی، مرخصی بدون حقوق، مرخصی زایمان ، غیبت ، انفصال موقت و به طور کلی کلیه مواردی که سبب عدم اشتغال تمام وقت فرد گردد ممنوع می باشد.
 
سوالات متداول طرح
۱-مدت زمان طرح چند ماه است ؟
مدت طرح درمقطع کاردانی ۱۲ ماه درمقاطع کارشناسی و بالاتر ۲۴ ماه است .
۴-مدارک لازم جهت ثبت نام در سامانه طرح چیست ؟
• اسکن اصل شناسنامه داوطلب و کپی از تمامی صفحات
• اسکن اصل شناسنامه همسر در صورت تاهل و کپی از تمامی صفحات
• اسکن اصل کارت ملی داوطلب و کپی از آن
• اسکن اصل کارت پایان خدمت و یا معافیت از خدمت نظام وظیفه جهت آقایان
• یک قطعه عکس ۴*۳
۵-مدت زمان طرح درمناطق مختلف با ضرایب مختلف چقدراست ؟
• ۲۴ ماه در منطقه چهارونیم پنجم به ۲۱ ماه و ۱۸ روز تقلیل می یابد .
• ۲۴ ماه در منطقه چهار پنجم به ۱۹ ماه و ۶ روز تقلیل می یابد .
• ۲۴ ماه در منطقه سه و نیم پنجم به ۱۶ ماه و ۲۴ روز تقلیل می یابد .
• ۲۴ ماه در منطقه سه پنجم به ۱۴ ماه و ۱۲ روز تقلیل می یابد .
• ۱۲ ماه در منطقه چهارونیم پنجم به ۱۰ ماه و ۲۴ روز تقلیل می یابد .
• ۱۲ ماه در منطقه چهار پنجم به ۹ ماه و ۱۸ روز تقلیل می یابد .
• ۱۲ ماه در منطقه سه و نیم پنجم به ۸ ماه و ۱۲ روز تقلیل می یابد .
• ۱۲ ماه در منطقه سه پنجم به ۷ ماه و ۶ روز تقلیل می یابد .
۶-جهت ثبت نام طرح چگونه بایداقدام کرد ؟
بایستی به سایت http://tarhreg.behdasht.gov.ir در قسمت غیرپزشک و غیردندانپزشک مراجعه و ثبت نام کنند.
۷-پزشکان جهت ثبت نام جهت طرح چگونه باید اقدام نمایند ؟
بایستی به سایت http://tarhreg.behdasht.gov.ir در قسمت پزشک و دندانپزشک مراجعه و ثبت نام کنند.
۸-زمان ثبت نام جهت پزشکان درچه تاریخ هایی است ؟
طبق جدول زمانبندی درج شده http://tarhreg.behdasht.gov.ir مراجعه نمایند .
۹-ازچه طریق می توان به اعلام نیاز مناطق مختلف واحدهای تابعه دانشگاه علوم پزشکی شیراز دسترسی پیدا کرد؟
ازطریق مراجعه به سایت طرح وزارت بهداشت به آدرس : http://tarh.behdasht.gov.ir
۱۰- پزشکان چگونه می توانند به اعلام نیاز کل کشور دسترسی پیدا کند ؟
با مراجعه به سایت http://tarh.behdasht.gov.ir قسمت اعلام نیاز های دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور
۱۱- پس از ثبت نام درسایت http://tarhreg.behdasht.gov.ir چه اقدامی نمایم ؟
منتظر تماس کارشناسان دانشگاه به شماره تلفن هایی که قبلا درزمان ثبت نام اینترنتی اعلام نموده اید باشید . درصورت نیاز با شما تماس خواهند گرفت
۱۲- آیا افراد دارای سهیمه –منطقه سه می توانند درمنطقه دو یا یک خدمت نمایند ؟
خیر – رشته های اجباری صرفا در مناطق قبولی سهمیه بایستی ثبت نام نمایند (بانوان متاهل و کارکنان رسمی و پیمانی دولت از این قاعده مستثنی می باشند)
۱۳- شرایط معافیت ازطرح کدام است ؟
۱. افراد فارغ التحصیل در رشته های اجباری طبق ماده ۲ قانون، در صورت دارا بودن شرایط زیر می توانند از انجام طرح معاف گردند:
• فرزندان و همسران شهدا و مفقودین جنگ تحمیلی
• خواهر و برادر شهید
• آزادگان و همسران و فرزندان آزادگان
• جانباز بالای ۲۵% (خود داوطلب) و فرزند جانباز بالای ۵۰%
• تک فرزند
• مادری که حضانت فرزند خود را برعهده دارد
۲. افراد فارغ التحصیل در رشته های اجباری طبق ماده ۱۲ قانون، در صورت رسیدن به سن ۴۵ سال از انجام خدمات معاف هستند.
۳. مشمولان زیر به استناد ماده ۳ قانون در صورت دارا بودن شرایط زیر از انجام طرح معاف می گردند:
• سپری کردن دوره خدمت نظام وظیفه پس از اخذ مدرک کاردانی در رشته های فوق به مدت ۱۲ ماه
• سپری کردن دوره خدمت نظام وظیفه پس از اخذ مدرک کارشناسی و بالاتر در رشته های فوق به میزان
o افرادی که قبل از اول فروردین ۹۱ به خدمت نظام وظیفه اعزام گردیده اند،
 در مقطع کارشناسی ۱۷ ماه
 در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری ۱۶ ماه
 در مقطع تخصص ۱۵ ماه
 در مقطع فوق تخصص ۱۴ ماه
o افرادی که در بعد از اول فروردین ۹۱ به خدمت نظام وظیفه اعزام گردیده اند.
 در مقطع کارشناسی و بالاتر به میزان ۲۱ ماه
 در صورتی که خدمت در مناطق جنگی ( امنیتی غیر درگیر، عملیاتی، مناطق محروم و بدآب و هوا) انجام گرفته است ۱۹ ماه
 در صورتی که خدمت در مناطق جنگی و امنیتی درگیر انجام گرفته است ۱۸ ماه
o افرادی که در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد حداقل ۱۸ماه خدمت وظیفه عمومی گذرانده باشند
۱۴-ثبت نام پیام آوران بهداشت به چه نحو است ؟
بایستی به سایت http://tarhreg.behdasht.gov.ir قسمت پیام آوران بهداشت مراجعه نمایند
۱۵ –درصورتیکه مشخصات شناسنامه ای و یا تحصیلی درتائیدیه تحصیلی اشتباه قید شده باشد چه اقدامی نمایم ؟
بایستی به دانشگاه محل تحصیل خود (قسمت اداره کل آموزش ) مراجعه و نسبت به تصحیح آن اقدام نمائید .
۱۶- چه مدت پس از صدور معرفی نامه بایستی شروع به کار کرد؟
o حداکثر ظرف یک هفته پس ازتاریخ صدور معرفی نامه
o چنانچه فاصله بین تاریخ صدور معرفی نامه تا تاریخ شروع بکار بیش از ۳۰ روز شود معرفی نامه ابطال و به انتهای صف انتظار منتقل خواهید شد.
 
 
سوالات متداول ارزشیابی
 
- تقدیرنامه های دو و سه امتیازی شامل مواردی می باشد؟
تقدیر نامه های ۳ امتیازی: مدیران ستادی، رؤسای شبکه های بهداشت و درمان، رؤسا و مدیران بیمارستان های شیراز، مشاورین رئیس دانشگاه، رئیس دفتر ریاست دانشگاه، معاون فنی و معاون اجرائی معاونت بهداشتی
تقدیر نامه های ۲ امتیازی: معاونین مدیران ، رؤسای مراکز بهداشت شهرستان ها، رؤسای مراکز تحقیقات، مدیران درمانگاه ها، رؤسا و مدیران بیمارستان های شهرستان ها
- آیا تقدیر نامه های صادره از سوی مقامات خارج از دانشگاه امتیاز دارد؟
تقدیر نامه های صادره از سوی مقامات خارج از دانشگاه به یکی از مقامات مندرج در جدول دستور العمل ارائه شود و در صورت صلاحدید ایشان تقدیر نامه صادر شود.
- تقدیرنامه های ایثارگری در چه صورتی امتیاز دارد؟
تقدیر نامه های ایثارگری در صورتی امتیاز دارد که از عملکرد فرد در حوزه بهداشت و درمان تقدیر شده باشد.
- امتیاز کرونا بر چه اساسی تعیین می گردد؟
پرسنل شاغل در ستاد دانشگاه و دانشکده ها: دامنه امتیاز بین ۵-۰
پرسنل غیر بهداشتی درمانی شاغل در بیمارستان ها و مراکز بهداشتی درمانی: دامنه امتیاز بین ۷-۵
پرسنل بهداشتی درمانی شاغل در بیمارستان ها و مراکز بهداشتی درمانی: دامنه امتیاز بین ۱۰-۷
- در چه صورتی امتیاز فعالیت مستمر ورزشی قابل اعطا می باشد؟
با توجه به تفویض مدیر محترم تربیت بدنی دانشگاه به بالاترین مقام واحد، مقرر گردید افراد مدارک را ارائه دهند سپس لیست افراد مشمول صورتجلسه شده و به تایید بالاترین مقام واحد برسد و لیست در فرم ارزشیابی افراد بارگزاری گردد.
- نحوه امتیازدهی مقالات به چه صورت است؟
مقاله(سخنرانی و پوستر) توسط پرسنل در سامانه ایده بارگزاری گردد و امتیاز به صورت سیستماتیک از سامانه ایده اخذ و در فرم ارزشیابی ثبت می شود.
- محل خدمت ارزیابی فرد چگونه تعیین می شود؟
- ارزیابی فرد بایستی از طریق آخرین محل خدمت در سال مورد ارزیابی انجام گردد و به مدت خدمت فرد در واحد بستگی ندارد.
 
 
سوالات متداول بازنشستگی
 
۱- کارکنان رسمی وپیمانی جهت شمولیت مشاغل سخت وزیان آوربایستی چه شرایطی داشته باشند ؟
شاغل بودن ۲۰ سال کامل در پستهای مشاغل سخت وزیان آور – دارا بودن پست مشاغل سخت وزیان آور در آخرین حکم زمان اشتغال
۲- پستهای سخت وزیان آورجهت کارمندان رسمی وپیمانی کدام است ؟
مشاغل پرستاری- بهیار- کمک بهیار-- متصدیان آزمایشگاه تشخیص طبی - متصدیان هوشبری- متصدیان اتاق عمل- مسئول فوریتهای پزشکی – ما ما مستقر در واحدهای عملیاتی
۳-شرایط بازنشستگی طبق قانون مدیریت خدمات کشوری جهت کارمندان رسمی وپیمانی چیست ؟
دارا بودن ۳۰ سال سابقه خدمت جهت مشاغل غیر تخصصی (ااجباری)
دارا بودن ۳۵ سال سابقه خدمت جهت مشاغل تخصصی (اجباری)
دارا بودن ۲۵ سال سابقه خدمت و۶۰ سال سن برای مردان (توافقی )
دارا بودن ۲۵ سال سابقه خدمت بدون شرط سنی برای زنان (توافقی )
دارابودن ۲۵ سال سابقه خدمت بدون شرط سنی برای زنان مشاغل سخت وزیان آور (توافقی)
دارابودن ۲۵سال سابقه خدمت و۵۵ سال سن برای مردان مشاغل سخت وزیان آور(توافقی )
دارابودن ۲۵ سال سابقه خدمت و۶۵ سال سن (اجباری )
۴-زمان ارایه تقاضای بازنشستگی پیش از موعد چه موقع می باشد ؟
درمهر و آبان ماه هرسال بایستی به مسئول منابع انسانی محل خدمت مراجعه شود
۵-آیا در حال حاضر می توانم تغییر صندوق دهم ؟
خیر .در قانون برنامه ششم توسعه قانون تغییر صندوق تنفیذ نشده
۶-نحوه محاسبه حقوق بازنشستگی چگونه است ؟
میانگین آیتم های مشمول کسور در ۲ سال آخر خدمت
۷- چه مستخدمی از کار افتاده می باشد ؟
کارمندی که با تایید شورای پزشکی دانشگاه ۶۶% از کار افتادگی داشته وقادر به انجام کار نباشد .
۸-نحوه محاسبه پاداش پایان خدمت چگونه است ؟
مجموع کل آیتمهای مشمول کسور مندرج در آخرین حکم زمان اشتغال ضربدر سابقه خدمت دولتی احتساب شده
۹-آیا به سنوات ارفاقی پاداش پایان خدمت تعلق می گیرد ؟
خیر- هر گونه سنوات ارفاقی مشمول پاداش پایان خدمت نمی گردد
آیا به خدمت مازاد بر ۳۰ سال پاداش پایان خدمت تعلق می گیرد ؟
خیر .سقف پاداش پایان خدمت ۳۰ سال می باشد
۱۰- در زمان بازنشستگی مرخصی ذخیره شده استحقاقی کارمند چه خواهد شد ؟
در صورتی که کارمند در زمان بازنشستگی دارای ذخیره مرخصی باشد پس ازتامین اعتبار وجه آن مدت را دریافت خواهد نمود
۱۱-آیا در حال حاضر بازخرید خدمت داوطلبانه امکان پذیر است ؟
خیر .بازخریدی فقط با آراء هیاتهای تخلفات اداری امکان پذیر می باشد
۱۲-چرا بعضی از کارمندان در زمان بازنشستگی بابت پاداش پایان خدمت مبلغ کمتری به نسبت سوابق دولتی خود دریافت نموده اند ؟
در صورتی که کارمندی در ۱۰ سال آخر خدمت مرتکب تخلفات اداری شود به ازای هر محکومیت ۱ سال از پاداش وی کسر می گردد
۱۳-وراث واجد شرایط حقوق وظیفه چه کسانی هستند ؟
عیال دایمی متوفی- فرزندان اناث در صورت نداشتن شغل وهمسر – فرزندان ذکور تا سن ۲۰سالگی ودر صورت دانشجو بودن تا سن ۲۵ سالگی - پدر ومادر متوفی در صورتی که تحت تکفل وی بوده باشند –شوهر متوفی در صورتی که علیل واز کار افتاده باشد وتحت تکفل عیال خود بوده باشد .
۱۴-نحوه بیمه پردازی به صورت خویش فرما یی به چه صورت است ؟
کارمندی که حکم اخراج ،استعفا ،بازخرید برایش صادر شده می تواند جهت ادامه بیمه پردازی وادامه اشتراک به صندوق بازنشستگی خود (تامین اجتماعی یا صندوق بازنشستگی کشوری ) مراجعه نماید وبا عقد قرارداد خویش فرمایی نسبت به بیمه پردازی تا زمان بازنشستگی اقدام نماید
۱۵-آیا مستخدمیکه از مرخصی بدون حقوق استفاده می نماید می تواند به صورت خویش فرمایی به بیمه پردازی نماید ؟
بلی – بایستی جهت عقد قرارداد به صندوق بازنشستگی مربوطه مراجعه نماید
۱۶-شرایط بازنشستگی کارکنان قراردادی که مشمول تامین اجتماعی هستند چگونه می باشد ؟
دارا بودن ۳۰ سال سابقه پرداخت حق بیمه و۵۰ سال سن برای مردان (اختیار مستخدم )
دارابودن ۳۰ سال سابقه پرداخت حق بیمه و۴۵ سال سن برای زنان (اختیار مستخدم )
دارابودن ۲۰ سال سابقه پرداخت حق بیمه و۶۰ سال سن برای مردان(اختیار مستخدم )
دارابودن ۲۰ سال سابقه پرداخت حق بیمه و۵۵ سال سن برای زنان (اختیار مستخدم )
دارا بودن ۲۰ سال سابقه و۴۲ سال سن جهت زنان کارگرمشاغل کارگری(اختیار مستخدم )
دارابودن ۲۰ سال سابقه پرداخت حق بیمه و۶۵ سال سن برای مردان (اختیار دستگاه .اجباری)
دارابودن ۲۰ سال سابقه پرداخت حق بیمه و۶۰ سال سن برای زنان (اختیار دستگاه .اجباری)
۱۷-در صورتیکه کارمندی غیبت نماید به چه صورت با وی برخورد می شود ؟
غیبت وی به هیات رسیدگی به تخلفات اداری کارکنان اعلام می گردد وتصمیم گیری در خصوص محکومیت وی در اختیار آن هیات می باشد
۱۸-پاداش پایان خدمت وبازخرید ذخیره مرخصی بازنشستگان پس از بازنشستگی چه زمانی پرداخت می شود ؟
پس از تامین اعتبار لازم از سازمان برنامه وبودجه وتخصیص به دانشگاه قابل پرداخت خواهد بود که معمولا یک سال پس ازبازنشستگی می باشد .
 
 
 
سوالات متداول کارگزینی
 
۱-کلمه عبور سامانه رشد را فراموش کرده ام چه کاری باید انجام دهم؟
به کارگزینی مراجعه نمایید و از گزینه باز نشانی رمز عبور استفاده گردد.
۲-سوالات درخصوص فیش حقوقی و رمز عبور سامانه فیش حقوقی؟
به امور مالی مراجعه نمایید.
۳-چرا نیروهای استخدامی قراردادی سال ۹۹ در احکام خود بند سایر را ندارند؟
طبق دستور العمل صادره از وزارت متبوع استخدامی های سال ۹۹ به بعد مشمول بند سایر نمی گردند.
۴-چرا در احکام استخدامی نیروهای جدید پیمانی در سال ۹۸ بند الف و ی وجود ندارد؟
طبق دستورالعمل صادره از وزارت متبوع استخدامی های جدید در سال ۹۸ شامل بند الف و ی نمی گردند.
۵-جهت برقراری حق محرومیت از مطب چه کاری باید انجام داد؟
در خواست حق محرومیت از مطب از طریق سامانه کارمند قسمت خدمات الکترونیک ارسال می گردد و پس از استعلام از معاونت درمان، بهداشتی، غذا و دارو توسط منابع انسانی جهت صدور حکم به شرط داشتن ۶۰ ساعت اضافه کار در ماه تأیید می گردد.
۶-مأموریت آموزشی به چه افرادی تعلق می گیرد؟
سازمان مکلف است به جانبازان و فرزندان شهدا جهت ادامه تحصیل مأموریت آموزشی اعطا نماید و فرد شامل تعهد مأموریت آموزشی نمی گردند. سایر کارکنان درخواست مأموریت آموزشی را به انضمام گواهی اشتغال به تحصیل از طریق سامانه کارمند در قسمت خدمات الکترونیک ارسال می نمایند پس از تأیید واحد محل خدمت و معاونت مربوطه به منابع انسانی ارجاع می گردد.
حداقل سابقه جهت بهره مندی از مأموریت آموزشی ۵ سال سابقه پیمانی بوده و پس از تأیید مأموریت آموزشی افراد ملزم به دادن تعهد محضری به مدت دو برابر مدت تحصیلی جهت ارائه خدمات در دانشگاه می باشند.
۷-حداکثر مدت استفاده از مرخصی بدون حقوق چه میزان است؟
حداکثر مدت استفاده از مرخصی بدون حقوق ۳ سال می باشد. در صورت ادامه تحصیل تا ۵ سال می تواند استفاده نماید.
۸-مدت استفاده از خدمت نیمه وقت به چه میزان است؟
حداقل مدت استفاده از خدمت نیمه وقت بانوان یکسال و حداکثر سه سال می باشد در صورتی که فرد در حین خدمت نیمه وقت بنا به درخواست و نیاز و موافقت واحد درخواست بازگشت به خدمت تمام وقت داشته باشد می تواند با صدور حکم به صورت تمام وقت کار کند ولی در هر حال مدت خدمت نیمه وقت نباید از یکسال کمتر باشد.
۹-آیا خدمت نیمه وقت جهت تمامی انواع استخدام قابل استفاده است؟
خیر، بانوان رسمی می توانند از خدمت نیمه وقت استفاده نمایند.
۱۰-مدت زمان حضور کارکنان در محل کار در خدمت نیمه وقت و پاره وقت به چه میزان می باشد؟
خدمت نیمه وقت ۲۲ ساعت در هفته و خدمت پاره وقت ۳۳ ساعت در هفته می باشد.
۱۱-خدمت نیمه وقت جهت بانوان دارای شرایط خاص به چه صورت می باشد؟
بانوانی که دارای فرزند با معلولیت شدید یا خیلی شدید می باشند در صورت ارائه گواهی از سازمان بهزیستی وموافقت واحد محل خدمت می توانند از خدمت نیمه وقت با حقوق کامل استفاده نمایند.
۱۲-میزان حقوق و مزایا در خدمت نیمه وقت و پاره وقت به چه صورت می باشد؟
حقوق و مزایای کارمند در خدمت نیمه وقت و پاره وقت به تناسب حضور می باشد.
۱۳-سیر بهره مندی رتبه در احکام به چه صورت است؟
مشاغل کارشناسی هر ۶ سال از رتبه های مقدماتی، پایه،ارشد، خبره و عالی در ۲۴ سال بهره مند می گردند.
مشاغل کاردانی هر ۸ سال از رتبه های مقدماتی،پایه، ارشد و خبره در ۲۴ سال بهره مند می گردند.
۱۴-مشاغل کارشناسی به چه مشاغلی گفته می شود؟
مشاغل کارشناسی به مشاغلی گفته می شود که در شرایط احراز آنها حداقل مدرک کارشناسی لحاظ شده باشد.
۱۵-چرا میزان فوق العاده شغل در احکام متفاوت است؟
امتیاز فوق العاده شغل مشاغل کارشناسی ۱۵۰۰ و امتیاز مشاغل کاردانی ۷۰۰ (حتی در صورت داشتن مدرک کارشناسی) می باشد. فوق العاده مذکور جهت مشاغل سرپرستی و مدیریت ۲۰۰۰ امتیاز می باشد.
امتیازهای فوق الذکر از تاریخ ۱/۱۲/۹۸ در ضریب ۵/۱ ضرب می گردند. همچنین امتیازهای مذکور جهت پرسنل قرارداد کار معین ضریب ۸/۰ نیز خواهد داشت.
۱۶-چرا امتیاز اقلام حقوقی من و همکارم با وجود داشتن طبقه و رتبه و سنوات و مدرک تحصیلی یکسان فقط به دلیل نوع استخدام متفاوت است؟
امتیاز اقلام حقوقی مربوط به پرسنل قرارداد کار معین ۸۰% پرسنل پیمانی می باشد.