شرح وظایف :
- برگزاری جلسات رسیدگی به شکایات به صورت ماهیانه
- تکمیل فرم شکایات توسط فردشاکی و دریافت کدرهگیری در دفتر رسیدگی به شکایات
- پیگیری شکایات تا زمان دریافت پاسخ کتبی
- ارائه بازخور پاسخ شکایات به فردشاکی به صورت تلفنی و یا حضوری
- جمع آوری شکایات پرسنلی و مردمی از صندوقهای مربوطه به صورت روزانه
- پیگیری شکایات واصله از MCMC تا زمان پاسخ و ارائه جواب کتبی
- ارسال گزارشات ماهیانه ازکلیه شکایات حضوری و MCMC بررسی شده به واحدحاکمیت بالینی بیمارستان و دانشگاه علوم پزشکی
- نظارت بر اجرای صحیح روند رسیدگی به شکایات در شیفت های عصر و شب توسط سوپروایزر