سایت دانشگاه

31 اردیبهشت 1403

نحوه دریافت و رسیدگی به شکایات:

شرح وظایف رابطین رسیدگی به شکایات 

  • دریافت شکایات شفاهی و راهنمایی ارباب رجوع به مسئولان بلافصل جهت رسیدگی و پاسخگویی سریع ، دقیق و قوی به شاکی از طرف مسئولین تمامی واحدهای تابعه دانشگاه.
  • دریافت شکایات مردم (مراجعین)،پرسنل ، از واحدها ، کارکنان ، مدیران و همچنین شکایات ارسال شده از طرف نهادهای نظارتی به صورت کتبی یا پست الکترونیک (ضمن ارائه مستندات مربوطه).
  • بررسی و تحقیق پیرامون صحت و سقم موضوع شکایت ها و پیگیری تا اخذ نتیجه به منظور پاسخگویی به شاکی .
  • پیگیری و اخذ نظریات و پیشنهادهای واحدهای تخصصی در ارتباط با شکایات واصله به منظور رسیدگی و اعلام پاسخ به شاکیان.
  • جمع بندی شکایات در مقاطع سه ماهه و حتی المقدور تجزیه تحلیل علل بروز شکایات و ارائه گزارش به دفتر بازرسی و پاسخگویی به شکایات.
  • پیگیری گزارش های تهیه شده جهت مدیران ارشد و ریاست محترم دانشگاه و مشخص نمودن نتیجه از طرف مسئولین مربوطه به صورت مکتوب.
  • پیگیری های مستمر پاسخ ها و کارشناسی آنها و ارائه پاسخ مناسب به شاکیان.
  • ارائه راهکار برای تسریع و تسهیل خدمت رسانی به مردم.
  • بازنگری اثربخشی و کارآیی فرآنید رسیدگی به شکایات.

قابل توجه مراجعین محترم

شما می توانید جهت ارائه هر گونه انتقاد یا شکایت به یکی از روش های زیر با مسئولین مربوط ارتباط حاصل فرمائید:

۱-مراجعه حضوری:

الف) مراجعه به واحد رسیدگی به شکایات در شیفت صبح و ایام رسمی واقع در طبقه همکف – راهرو اول  .

ب) مراجعه به دفتر سوپروایزر بالینی در شیفت عصر و شب و ایام تعطیل  واقع در طبقه همکف- راهرو دوم.

۲-تماس با دفتر رسیدگی به شکایات : مراجعین محترم می توانند در شیفت صبح و ایام رسمی با شماره  ۳۶۱۴۶۱۸۶ و در شیفت عصر و شب و ایام تعطیل با شماره ۰۹۹۱۶۶۸۶۴۱۸ تماس گرفته و مشکل خود را به صورت تلفنی مطرح نمایند.

۳-ارسال پیامک : متن شکایت را با ذکر نام و نام خانوادگی به شماره ۲۰۰۰۱۲۷۰۰۸ ارسال نمایید.

۴-سایت بیمارستان

مراجعه به سایت بیمارستان به آدرس amiralmomeninbh.sums.ac.ir  ، آیکون رسیدگی به شکایات قسمت ثبت شکایت .

۵- صندوق رسیدگی به شکایات :

مراتب با ذکر نام و نام خانوادگی و شماره تماس در فرم هایی که در کنار صندوق های رسیدگی به شکایات موجود می باشد ثبت و در صندوق رسیدگی به شکایات انداخته شود.

صندوق های رسیدگی به شکایات در درمانگاه – لابی اصلی – روبروی رادیولوژی و اورژانس موجود می باشد .

 
 

 

قابل ذکر است که موضوعات مطرح شده توسط مراجعین محترم در اولین فرصت بررسی و برحسب اولویت در اسرع وقت پاسخ داده خواهد شد .