نحوه دریافت و رسیدگی به شکایات:
شرح وظایف رابطین رسیدگی به شکایات
قابل توجه مراجعین محترم
شما می توانید جهت ارائه هر گونه انتقاد یا شکایت به یکی از روش های زیر با مسئولین مربوط ارتباط حاصل فرمائید:
۱-مراجعه حضوری:
الف) مراجعه به واحد رسیدگی به شکایات در شیفت صبح و ایام رسمی واقع در طبقه همکف – راهرو اول .
ب) مراجعه به دفتر سوپروایزر بالینی در شیفت عصر و شب و ایام تعطیل واقع در طبقه همکف- راهرو دوم.
۲-تماس با دفتر رسیدگی به شکایات : مراجعین محترم می توانند در شیفت صبح و ایام رسمی با شماره ۳۶۱۴۶۱۸۶ و در شیفت عصر و شب و ایام تعطیل با شماره ۰۹۹۱۶۶۸۶۴۱۸ تماس گرفته و مشکل خود را به صورت تلفنی مطرح نمایند.
۳-ارسال پیامک : متن شکایت را با ذکر نام و نام خانوادگی به شماره ۲۰۰۰۱۲۷۰۰۸ ارسال نمایید.
۴-سایت بیمارستان
مراجعه به سایت بیمارستان به آدرس amiralmomeninbh.sums.ac.ir ، آیکون رسیدگی به شکایات قسمت ثبت شکایت .
۵- صندوق رسیدگی به شکایات :
مراتب با ذکر نام و نام خانوادگی و شماره تماس در فرم هایی که در کنار صندوق های رسیدگی به شکایات موجود می باشد ثبت و در صندوق رسیدگی به شکایات انداخته شود.
صندوق های رسیدگی به شکایات در درمانگاه – لابی اصلی – روبروی رادیولوژی و اورژانس موجود می باشد .
قابل ذکر است که موضوعات مطرح شده توسط مراجعین محترم در اولین فرصت بررسی و برحسب اولویت در اسرع وقت پاسخ داده خواهد شد .